Будимо е-хорти кутурни
Није тајна да наш начин пословања, пре или касније, открије различите "цвећке" у пословном окружењу. Са друге стране, заборављамо да баш цвеће и раличито биље може у многоме да унапреди и радну и животну средину. И не само то... Као пратећи сегмент може пословну понуду да учини пријемчивијом и конкурентнијом. Да ли сте се икада упитали зашто безинске станице толико улажу о зеленило и генерално хортикултуру.
Насупрот пословном миљеу, пословање са цвећем, расадима, воћем или генерално садницама је уносан бизнис.
У једно и друго не може без Интернета као медија за пласман, унапређење и представљање онога шта се ради, како се ради и шта излази на тржиште.
Пример како ради Вртни центар БИОСАН, али и анагажовање "Интернет баштована" Драгана Сајића може много да покаже.